Voor cliënten

Sterk Huis is er voor iedereen die hulp nodig heeft. Een warme en veilige omgeving om met grote opvoedings- en ontwikkelingsvragen of in tijden van crisis tot rust te komen en hulp te vinden. En te bouwen aan een veilig en zelfstandig leven.

Cliënteninformatie

Je kunt bij ons terecht voor een training of voor behandeling. Ook hebben wij een warme en veilige plek, waar je tijdelijk tot rust kunt komen. Nieuwsgierig naar de omgeving? Neem een kijkje in ons Sterk Huis. Benieuwd naar onze wachtlijsten? Op Vektis staan de actuele wachtlijsten van onze diagnostiek en behandeling.

Cliënten- en jongerenraad

Bij Sterk Huis vinden we de stem van de cliënt ontzettend belangrijk. Regelmatig vragen wij onze cliënten- en jongerenraad om hun mening. De raad behartigt de belangen van ouders en kinderen die verblijven of behandeld worden bij Sterk Huis.

Jaarverslag Cliëntenraad en Jongerenraad (pdf)

Privacy en klachtenreglement

Privacy

Sterk Huis vindt het vanzelfsprekend en van groot belang dat er goed wordt omgegaan met privacygevoelige gegevens. Sterk Huis vindt het belangrijk dat met de gegevens van een ander wordt omgegaan zoals iedereen zou willen dat er met de eigen persoonsgegevens wordt omgegaan. In onze privacy verklaring lees je alles over dit onderwerp. Klik op de link voor meer informatie

Heb je een klacht? Laat het horen!

De medewerkers van Sterk Huis gaan bij de begeleiding en hulpverlening goed en zorgvuldig te werk. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze begeleiding en over de zorg die wij verlenen. Daarom betrekken we cliënten bij de hulpverlening. Zo proberen we in samenwerking een goede kwaliteit te leveren. Toch kunnen er fouten worden gemaakt of dingen gebeuren waarmee u het niet eens bent. Dan is het mogelijk een klacht in te dienen.

De klachtencommissie is bereikbaar via:

Sterk Huis
Secretariaat Klachtencommissie
Postbus 10139
5000 JC Tilburg
klachtencommissie@sterkhuis.nl

Meer weten?

Download de folder ‘Klachtenregeling bij Sterk Huis’ onderaan deze pagina.