Ben jij onze nieuwe
Administratief medewerker Klantenbureau?
Administratief medewerker Klantenbureau
28 - 36 uur
Midden-Brabant
Schaal 6: max. € 3.549,15
Minimaal een jaar relevante werkervaring
MBO
Kennis van administratieve processen
Kennis van hulpverleningsmethoden
Aandacht voor persoonlijke en professionele ontwikkeling

BEN JIJ EEN STERKHOUDER?

Bij Sterk Huis zetten we ons met toewijding in omdat we houden van ons vak. We zijn Sterk-Houders. We omarmen de hulpvraag en laten niet meer los. We gaan voor eersteklas zorg op basis van hoogwaardige kennis en ervaring. Vind je dat een te grote verantwoordelijkheid? Of ben je een SterkHouder?

Voor wie
doe je het?

Je zet jezelf indirect in voor kinderen, gezinnen, vrouwen en mannen die in een situatie zitten waarin ze hulp nodig hebben. Er kan sprake zijn van allerlei soorten vragen, van opvoedproblemen of mensen die een (weekend)pleeggezin zoeken, tot forse problematiek als huiselijk geweld, (seksueel) misbruik of mensenhandel.

Hoe doe
je dat?

Jij zit aan de voorkant van onze hulpverlening waarbij de juiste zorg aan de binnenkomende (crisis)hulpvragen wordt gekoppeld. Het is jouw taak om de cliëntregistratie op orde te houden. Je controleert binnengekomen informatie op rechtmatigheid, verwerkt het in de systemen en verstrekt de informatie aan de juiste mensen binnen de organisatie. Ook help je collega’s binnen Sterk Huis wegwijs te maken met het cliëntregistratiesysteem. Ten slotte maak je verbetervoorstellen en implementeer je deze zelf na goedkeuring van je leidinggevende.

Waarom werken bij
Sterk Huis?

Sterk Huis zorgt voor een veilig en zelfstandig leven voor iedereen die hulp nodig heeft, daar zetten we ons koste wat kost voor in. We zijn een tegendraadse, soms wat rebelse organisatie met een stevige visie. We geloven in kennis en ervaring. Onze Steeds Sterker Academie biedt ondersteuning om continu te blijven leren, ontwikkelen en innoveren. Sterk Huis is een platte organisatie met sterke teams. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, bijvoorbeeld door inhoudelijk bij te dragen aan onze missie om te innoveren in het sociale domein. Als echte SterkHouder pak je natuurlijk je kans om je verder te ontwikkelen.

"
Laatst hadden we bij Sterk Huis een The Voice avond. Dat was echt heel erg leuk. De leiding deden gekke dansjes. Het was de leukste middag bij Sterk Huis."
- Shannon 9 jaar

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Elke dag heb je een dagstart met je collega’s. Hier bespreek je wie welke werkzaamheden gaat uitvoeren vandaag. Je verwerkt alle aanvragen die in jouw eigen mailbox binnen zijn gekomen en zorgt dat de dossiers waar jij betrokken bij bent op orde zijn.

Vervolgens ga je aan de slag met nieuwe aanvragen die zijn binnengekomen, je zorgt dat de juiste financiering hieraan wordt aangevraagd en gekoppeld aan de trajecten. Je hebt namelijk een gedeelde verantwoordelijkheid over de financierde rechtmatigheid van de zorg die door Sterk Huis wordt geleverd.

Hierna ga je eerst gezamenlijk lunchen waarna je een aantal vragen van collega’s gaat beantwoorden. Je hebt een centrale positie binnen de organisatie en je ondersteunt de collega’s in de brede zin van het woord.

Wat verwachten wij van je?

Je bent een secuur en stressbestendig persoon. Je denkt graag na over hoe zaken beter kunnen en systemen heb jij snel door. Je kunt makkelijk samenwerken met verschillende disciplines en kunt snel schakelen in werkzaamheden. Nieuwe werkwijzen pak je snel op en je denkt graag mee in hoe we verbeteringen in processen aan kunnen brengen.
Verder heb je:

Een MBO diploma in de richting administratie.
Relevante werkervaring is een pré.
Affiniteit met jeugd- en gezinshulpverlening en specifieke vrouwen- en mannenhulpverlening.
Vaardigheden m.b.t. cliëntregistratiesystemen en Microsoft Excel.
Kennis van administratieve processen.

#STERKHOUDER

Wat hebben we te bieden?

  • De functie registratiemedewerker (administratief medewerker) klantenbureau in schaal 6, met salaris tussen € 2.496,40 en € 3.549,15 o.b.v. 36 uur per week, conform CAO-Jeugdzorg 2024-2025.
  • Een contract voor 28-36 uur per week.
  • 8,3% eindejaarsuitkering, 8% vakantiegeld en overige goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Aandacht voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Meer informatie?

Wil je meer informatie over deze functie, neem dan contact op met teamcoordinator Fenne Oerlemans, via 06 39 83 85 33 of Karin Veron, manager, via 06 43 05 23 57. De vacature sluit op 12 mei 2024. De eerste gesprekken vinden plaats op 20 mei 2024. 

Deze vacature is gelijktijdig voor in- en externe kandidaten opengesteld. Bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten voorrang. Bij gelijke geschiktheid van de kandidaten geven wij de voorkeur aan een kandidaat met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Toch niet helemaal wat je zoekt?

Aarzel niet om contact op te nemen, ook als deze vacature toch niet helemaal aansluit bij wat je zoekt. We hebben regelmatig nieuwe vacatures en zijn altijd op zoek naar gemotiveerde SterkHouders!
Geen vacature missen? Meld je hieronder aan voor de Job Alert.