Teamcoördinator Vastgoed en Onderhoud

32-36 uur │ MBO │Goirle │ Sterk Huis

Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud van de gebouwen, terreinen en de inventaris van Sterk Huis.

Om het onderhoud zo goed mogelijk uit te laten voeren werk jij nauw samen met jouw collega’s van de technische dienst. Voor onze organisatie en externe partijen ben jij het operationele aanspreekpunt voor vastgoed en onderhoud. Je zorgt ervoor dat het onderhoud op tijd uitgevoerd wordt, bent flexibel ingesteld en vindt het niet erg om jouw collega’s waar nodig te helpen bij hun werkzaamheden.
De gemaakte planning van jouw team (het werkplan) wordt door jou gerealiseerd en gecontroleerd, waarbij je jouw medewerkers (technische dienst) begeleidt en ondersteunt waar dat nodig is. Daarbij bewaak je de budgetten uit de jaarbegroting vastgoed en onderhoud. Je bent in staat projecten en mutaties van vastgoed aan te sturen en bewaakt daarbij de door jou opgestelde projectplanning en begrotingen.

Je bent sparringpartner van de manager Facilitaire Zaken en ICT om haar te voorzien van alle benodigde informatie en ontwikkelingen op je vakgebied. Je bent verantwoordelijk voor het inspecteren en verwerken van de mutatiegegevens op gebied van onderhoud in het meerjarenonderhoudsplan en levert informatie aan voor het strategisch vastgoedplan.

Waar ga je aan de slag?
Het team vastgoed en onderhoud is onderdeel van de afdeling facilitair & ICT. Samen met de team coördinatoren van Facilitair en ICT werk je aan een optimaal werkklimaat voor de medewerkers en cliënten van Sterk Huis.

Wat verwachten wij van je?
Dat je een mensen mens bent en goed op de hoogte van de ontwikkelingen binnen Sterk Huis. Je bent een kei op je vakgebied, technisch opgeleid, hebt twee rechterhanden en houdt ervan om te coördineren. Je kunt zowel collega’s, managers als externe contacten motiveren om dezelfde doelstelling voor ogen te hebben en deze zo efficiënt en effectief mogelijk te realiseren. Verder:
– heb je MBO werk- en denkniveau, bijvoorbeeld MTS bouwkunde;
– heb je ervaring met het (ver)werken van gegevens in een meerjarenonderhoudsplanning
– heb je kennis van trends, ontwikkelingen, wet- en regelgeving op het vakgebied;
– heb je 5 jaar ervaring in het coördineren van integrale vastgoedprojecten en/of technische dienst en in integrale bouwprojecten (bouwkundig – elektrotechnisch – werktuigbouwkundig).
– ben je in het bezit van rijbewijs B.
– heb je een klantgerichte houding
– ben je flexibel en stressbestendig
– kennis van O prognose en een BHV diploma is een pré.

Wat wij je bieden?
– Een zelfstandige functie in een professionele en dynamische werkomgeving.
– Aandacht voor persoonlijke en professionele ontwikkeling vanuit eigen Academie.
– Schaal 8, min. € 2.403,37 en max. € 3.568,98 o.b.v. 36 uur per week, conform CAO-Jeugdzorg.
– Een eindejaarsuitkering van 8,3% en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Informatie en reageren?
Wil je meer informatie over deze functie, neem dan contact op met Linda Veldhuizen, manager Facilitaire Zaken en ICT, via 013-530 94 00.

Wil je reageren, stuur dan uiterlijk 1 oktober 2020 een mail, voorzien van een motivatiebrief en CV, naar sollicitatie@sterkhuis.nl o.v.v. van vacaturenummer 2020-61.

De gesprekken vinden plaats op dinsdagochtend 6 oktober a.s.